O vlacích (a jiné dopravě)
+10
NoMouse
yossarian
Irwain Nornossa
g.hofstadter
bakeLit
minnie
R&omize
tx
Ďasík
Kolikokoli
14 posters
Strana 3 z 10
Strana 3 z 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: O vlacích (a jiné dopravě)
tx napsal:Jo, na Vary se dlabe. R6 je naprosto priserna a ta cesta za ni je vylozene o urvani kola. Jel jsem tam v posledni dobe asi dvakrat a bylo to sileny. Navic se tam neda rozumne predjizdet, je to uzky, takze se clovek tahne za nakladakem treba i nekolik desitek kilometru.Irwain Nornossa napsal:No, na Vary se sere. Jak by taky ne, celý ten kraj je největší díra z celé republiky.
R6? Dobrej vtip. Ta ubohost mezi Strašecím a Varama není R6, je to jen silnice.
Ano, přesně takhle se tam táhnou i autobusy. Takže z Prahy je člověk rychleji v Brně, než ve Varech, i když Brno je o 70 km dál.
Irwain Nornossa- Znamení :
Pohlaví :
Počet příspěvků : 1795
Bodů : 1823
Reputace : 6
Datum registrace : 23. 04. 11
Věk : 35
Místo : Brno
Re: O vlacích (a jiné dopravě)
NoMouse napsal:Teď jsem narazil na článek, že by DPMB chtěl mít do roku 2016 těch Poršat 100 (zatím jsou dodány všechny, co byly nasmlouvány, takže to skoro vypadalo, že už další nebudou...)
Doufám, že se mezitím v Praze 15T osvědčí a projeví o ni zájem i Brno, 100 poršáků (kromě toho, že není kam je dát) bych asi nepřežil...
Ježiš, jen to ne. Ty prachy ať vrazí do Vario LF2+ nebo Vario LF2, když jedou 2 za sebou, tak se tam všichni lidi i vejdou, mohli by taky nakoupit Vario LF3/2, aby tady jezdilo něco novějšího obousměrnýho.
Btw, ne, v šalinách se nevyznám, jen jsem koukl na wiki a jen tím jezdim.
Irwain Nornossa- Znamení :
Pohlaví :
Počet příspěvků : 1795
Bodů : 1823
Reputace : 6
Datum registrace : 23. 04. 11
Věk : 35
Místo : Brno
ČD
Jinak řečeno, jen sis našetl a jen machruješ... Sranda... Já MHD jezdím tak málo, že mě absolutně nezajímá, čím jezdím, ať žijí vlaky...
Re: O vlacích (a jiné dopravě)
R&omize napsal:Jinak řečeno, jen sis našetl a jen machruješ... Sranda... Já MHD jezdím tak málo, že mě absolutně nezajímá, čím jezdím, ať žijí vlaky...
Tak nějak. Ale načel jsem tam info o Variol LF4+, což by bylo fakt super. Pěkně dlouhá šalina.
Jo, vlaky ať žijí. Ať jezdí moderní, rychlé a ať si to taky někdy můžu dovolit, ať modernizují tratě, a podobně.
Irwain Nornossa- Znamení :
Pohlaví :
Počet příspěvků : 1795
Bodů : 1823
Reputace : 6
Datum registrace : 23. 04. 11
Věk : 35
Místo : Brno
Re: O vlacích (a jiné dopravě)
yossarian napsal:Porsaky (tramvaje ne auta) jsou desny.
malo mista vsude, jedine kde se da rozvalit jsu takova ty invalidni jednosedatka.
Ale i se skoro 2m a 100Kg se da sednout do te ulicky, jen si musite vybrat nejakou krehkou divenku naproti, protoze s tou se nepokopete :-)
A uz jsem parkrat jel T15 a to je krasa. Super tramvaj. Hlavne takove drevotrisko/laminatove sedacky, takze snadno udrzovatelne, zadna zazrana spina a smrad po bezdacich :-)
Když jsem se nedávno stavoval v Praze, měl jsem na tuhle T15 taky štěstí. Jelo to jako 18 na Petřiny, kam jsem zrovna potřeboval, a lidí tam moc nebylo, takže jsem si sedl. Ale nevím, jestli mám nějakej rozmazlenej zadek, ale ty nový, luxusně vypadající (ono to celý vůbec vypadá nějak luxusně ) sedačky mi přišly dost tvrdý. Asi jsem jedinej… Každopádně jasně, tohle se bude udržovat dost dobře. Není nic horšího, než smrad z bezďáků, párkrát jsem to štěstí měl.
Irwain Nornossa- Znamení :
Pohlaví :
Počet příspěvků : 1795
Bodů : 1823
Reputace : 6
Datum registrace : 23. 04. 11
Věk : 35
Místo : Brno
Re: O vlacích (a jiné dopravě)
Irwain Nornossa: jo, Varia jsou dobrý, sice nejsou 100% nízkopodlažní, ale ty LF+ / LF2+ už to mají nějaký snížený i v té nenízkopodlažní části, takže už to není taková prolízačka, zatím jsou tu ale jenom "nepluska". Oboustranné šaliny by taky byly potřeba, KT8 nevydrží věčně (i když se rekonstuují a nízkopodlažní prostřední článek mají už skoro všechny), co bude potom jezdit na osmičce? A to nemluvím o tom, že když je nějaká výluka, tak je jich nedostatek.
to all: není to T15, ale 15T Jo, taky jsem slyšel, že ty sedačky nejsou zas tak pohodlný a že kloužou...
to all: není to T15, ale 15T Jo, taky jsem slyšel, že ty sedačky nejsou zas tak pohodlný a že kloužou...
NoMouse- Znamení :
Pohlaví :
Počet příspěvků : 2539
Bodů : 2592
Reputace : 27
Datum registrace : 29. 09. 09
Věk : 34
Místo : B ▏R ▍N ▋O ▉
Re: O vlacích (a jiné dopravě)
NoMouse napsal:Irwain Nornossa: jo, Varia jsou dobrý, sice nejsou 100% nízkopodlažní, ale ty LF+ / LF2+ už to mají nějaký snížený i v té nenízkopodlažní části, takže už to není taková prolízačka, zatím jsou tu ale jenom "nepluska". Oboustranné šaliny by taky byly potřeba, KT8 nevydrží věčně (i když se rekonstuují a nízkopodlažní prostřední článek mají už skoro všechny), co bude potom jezdit na osmičce? A to nemluvím o tom, že když je nějaká výluka, tak je jich nedostatek.
to all: není to T15, ale 15T Jo, taky jsem slyšel, že ty sedačky nejsou zas tak pohodlný a že kloužou...
Tak, 100% nízkopodlažní zase být nemusí, ne? I kdyby byly z poloviny, tak je to docela v pohodě. Jezdím často, a vozíčkáře jsem snad ještě neviděl, a matek s kočárkama není zas tak šíleně moc. No, na 8 můžou jezdit Ty LF3/2. Co jsem tak vyrozuměl, jsou prý oboustranné. Prostě nová verze těch starých.
Btw, víš, proč je na Líšni na 8 takové debilní zakončení? Teda, mně to přijde debilní, všude dělají to otáčení, i když se plánuje trať vést dál. Viz Červinkova.
Sorry, opravuju se, 15T.
Irwain Nornossa- Znamení :
Pohlaví :
Počet příspěvků : 1795
Bodů : 1823
Reputace : 6
Datum registrace : 23. 04. 11
Věk : 35
Místo : Brno
Re: O vlacích (a jiné dopravě)
Irwain: Pozor na komolení R&yho jména v citacích, je na to háklivý
tx- Počet příspěvků : 316
Bodů : 338
Reputace : 0
Datum registrace : 23. 10. 10
Re: O vlacích (a jiné dopravě)
Irwain Nornossa: Jo, LF3/2 jsou oboustranné, to by byla dobrá náhrada za KT8D5 (nová verze KT8 se to nazvat nedá, vychází to z normálního Varia, které vychází z klasické T3). Pak ještě existují oboustranné Poršata...
No na té osmičce, asi tam na smyčku není místo. Původně to končilo o zastávku dřív (Jírova, je podzemní, taky bez smyčky) a pak se to protáhlo na Mifkovu.
edit: tady je to na mapě - no možná kdyby se hodně chtělo, tak by se tam ta smyčka někde vměstnala, ale musely by se zrušit ty silnice na sever od kolejí...
No na té osmičce, asi tam na smyčku není místo. Původně to končilo o zastávku dřív (Jírova, je podzemní, taky bez smyčky) a pak se to protáhlo na Mifkovu.
edit: tady je to na mapě - no možná kdyby se hodně chtělo, tak by se tam ta smyčka někde vměstnala, ale musely by se zrušit ty silnice na sever od kolejí...
NoMouse- Znamení :
Pohlaví :
Počet příspěvků : 2539
Bodů : 2592
Reputace : 27
Datum registrace : 29. 09. 09
Věk : 34
Místo : B ▏R ▍N ▋O ▉
Re: O vlacích (a jiné dopravě)
tx napsal:Irwain: Pozor na komolení R&yho jména v citacích, je na to háklivý
Podařilo se Ti mě zacyklit. Jsem si jist, že za všechny svoje příspěvky tady jsem ničí jméno nezkomolil, citace se generuje automaticky, ničí jméno jsem nepsal, takže…co, kde?
Irwain Nornossa- Znamení :
Pohlaví :
Počet příspěvků : 1795
Bodů : 1823
Reputace : 6
Datum registrace : 23. 04. 11
Věk : 35
Místo : Brno
Snaž se...
No a můj nick se generuje automaticky zkomolený, musíš si to pokaždé hlídat a ručně přepsat. Už jsem si i změnil nick, ale byl jsem přehlasován, abych si ho vrátil, tak se teď všichni musí snažit...Irwain Nornossa napsal:... citace se generuje automaticky...
Re: O vlacích (a jiné dopravě)
NoMouse napsal:Irwain Nornossa: Jo, LF3/2 jsou oboustranné, to by byla dobrá náhrada za KT8D5 (nová verze KT8 se to nazvat nedá, vychází to z normálního Varia, které vychází z klasické T3). Pak ještě existují oboustranné Poršata...
No na té osmičce, asi tam na smyčku není místo. Původně to končilo o zastávku dřív (Jírova, je podzemní, taky bez smyčky) a pak se to protáhlo na Mifkovu.
edit: tady je to na mapě - no možná kdyby se hodně chtělo, tak by se tam ta smyčka někde vměstnala, ale musely by se zrušit ty silnice na sever od kolejí...
Tak, na silnici můžou udělat nějaký přejezd, ne? Nevím, nerozumim tomu zas tak moc, ale koleje v silnici jsou snad všude, můžou být i tam. Myslím samozřejmě tu silnici, která je menší. A nebo by mohli tu linku prodloužit, určitě by udělali spoustě lidí radost. Ostatně jako by mohli prodloužit plno dalších.
Dobře, je fajn vědět, že nekeám blbosti.
Oboustraný Porshe?
Irwain Nornossa- Znamení :
Pohlaví :
Počet příspěvků : 1795
Bodů : 1823
Reputace : 6
Datum registrace : 23. 04. 11
Věk : 35
Místo : Brno
Re: O vlacích (a jiné dopravě)
Jojo, oboustranné Porše, jezdí v Polsku...
edit: http://cs.wikipedia.org/wiki/Škoda_19T
K té smyčce - ve smyčce těžko uděláš přejezd, když v ní ty tramvaje stojí. Navíc jsem se teď díval na streetview na www.norc.cz a ta zelená plocha (kromě toho, že je to jakýsi parčík, ta užší silnice je ve skutečnosti chodník) je celá docela dost do kopce... Takže by se to muselo hodně překopat a to by se zase nelíbilo lidem v okolí atd. atd.
Protáhnout to není kam, viz mapa.
edit: http://cs.wikipedia.org/wiki/Škoda_19T
K té smyčce - ve smyčce těžko uděláš přejezd, když v ní ty tramvaje stojí. Navíc jsem se teď díval na streetview na www.norc.cz a ta zelená plocha (kromě toho, že je to jakýsi parčík, ta užší silnice je ve skutečnosti chodník) je celá docela dost do kopce... Takže by se to muselo hodně překopat a to by se zase nelíbilo lidem v okolí atd. atd.
Protáhnout to není kam, viz mapa.
NoMouse- Znamení :
Pohlaví :
Počet příspěvků : 2539
Bodů : 2592
Reputace : 27
Datum registrace : 29. 09. 09
Věk : 34
Místo : B ▏R ▍N ▋O ▉
Re: O vlacích (a jiné dopravě)
Obdivuji, že se někdo takto vyzná v tramvajích a jejích typech. Já jen vím, že šestkou jezdí šalina Helenka a to mi stačí .
Re: O vlacích (a jiné dopravě)
R&omize napsal:No a můj nick se generuje automaticky zkomolený, musíš si to pokaždé hlídat a ručně přepsat. Už jsem si i změnil nick, ale byl jsem přehlasován, abych si ho vrátil, tak se teď všichni musí snažit...Irwain Nornossa napsal:... citace se generuje automaticky...
Ajo, už to vidím.
Tak, nick je na Tobě, ne? Na nějaké hlasování se můžeš vykašlat.
Btw, tady je znaková sada UTF-8?
Irwain Nornossa- Znamení :
Pohlaví :
Počet příspěvků : 1795
Bodů : 1823
Reputace : 6
Datum registrace : 23. 04. 11
Věk : 35
Místo : Brno
Re: O vlacích (a jiné dopravě)
NoMouse napsal:Jojo, oboustranné Porše, jezdí v Polsku...
edit: http://cs.wikipedia.org/wiki/Škoda_19T
K té smyčce - ve smyčce těžko uděláš přejezd, když v ní ty tramvaje stojí. Navíc jsem se teď díval na streetview na www.norc.cz a ta zelená plocha (kromě toho, že je to jakýsi parčík, ta užší silnice je ve skutečnosti chodník) je celá docela dost do kopce... Takže by se to muselo hodně překopat a to by se zase nelíbilo lidem v okolí atd. atd.
Protáhnout to není kam, viz mapa.
Jóóó, tohle. To jsem kdysi viděl. Proč to Škodovka neprodává i nám? Do ČR? Že by nezájem? Ostatně, mohli by vzít tuhle oboustrannou, a prodloužit jí, dejme tomu o 2 články. Nevejde se tam nějak moc lidí.
Aha. Jo, tak to pak chápu. No, tak by mělo Brno nakoupit nové oboustranné. Jakékoliv, hlavně NE ty starý. Na ně mám averzi z dob, kdy se opravovala česká a jezdilo to jako x13. Taky je pro mě nepochopitelný, když to jede na lince 1, která je narvaná k prasknutí.
Ostatně, taky nechápu, proč nezapojí za sebou 3 ty staré, klasické, místo 2 (nemám na mysli ty oboustranné, ale ty normální, má to plno typů).
Irwain Nornossa- Znamení :
Pohlaví :
Počet příspěvků : 1795
Bodů : 1823
Reputace : 6
Datum registrace : 23. 04. 11
Věk : 35
Místo : Brno
Re: O vlacích (a jiné dopravě)
Kolikokoli napsal:Obdivuji, že se někdo takto vyzná v tramvajích a jejích typech. Já jen vím, že šestkou jezdí šalina Helenka a to mi stačí .
Nevím, jak ostatní, ale já prostě jen googlim.
Irwain Nornossa- Znamení :
Pohlaví :
Počet příspěvků : 1795
Bodů : 1823
Reputace : 6
Datum registrace : 23. 04. 11
Věk : 35
Místo : Brno
Re: O vlacích (a jiné dopravě)
A když jsme u těch šalin, strašně mě fascinuje Tatra RT6N1. Občas jí někde zahlídnu, ale jen projíždí. Nikdy jsem jí nejel, ale jen už podle vzhledu je jasné, že nic podobného nikde není. Takže, nevíte, na jakých linkách jezdí? Možná jsem magor, ale chci se svést.
Irwain Nornossa- Znamení :
Pohlaví :
Počet příspěvků : 1795
Bodů : 1823
Reputace : 6
Datum registrace : 23. 04. 11
Věk : 35
Místo : Brno
Re: O vlacích (a jiné dopravě)
Koli: Já znám jenom ty pražské, to není zas takový problém (teda pokud se člověk nechce hrabat ve speciálním označování například rekonstruovaných tramvají ). V Praze nám jezdí rekonstruované i původní T3 (klasické kulaté), T6 (podobná jako T3, ale je hranatá), rekonstruované i původní KT8D5 (stará hranatá kloubová, oboustranná), 14T (Porsche) a 15T (ForCity). A jeden čas tu jezdilo pár tramvají RT6N1(?), ale ty se nějak neosvědčily, takže byly vyřazeny.
Jen by mě zajímalo, jak dlouhá je plánovaná životnost těch rekonstruovaných KT8D5. Jsou to jediné oboustranné tramvaje v Praze a ačkoliv všechny konečné už jsou zde smyčky, tak se při rekonstrukcích ta oboustrannost využije, protože se může udělat provizorní konečná tak, že jen přejede na druhou kolej a jede pak zpět (v poslední době to využili např. na Letné nebo u Anděla). Jo, kdyby místo 14T pořídili tu 19T, tak to mělo alespoň nějaký smysl.
edit: Irwain: Mám pocit, že RT6N1 vyrábělo ČKD (alespoň si to tak pamatuju na čumáku )
Jen by mě zajímalo, jak dlouhá je plánovaná životnost těch rekonstruovaných KT8D5. Jsou to jediné oboustranné tramvaje v Praze a ačkoliv všechny konečné už jsou zde smyčky, tak se při rekonstrukcích ta oboustrannost využije, protože se může udělat provizorní konečná tak, že jen přejede na druhou kolej a jede pak zpět (v poslední době to využili např. na Letné nebo u Anděla). Jo, kdyby místo 14T pořídili tu 19T, tak to mělo alespoň nějaký smysl.
edit: Irwain: Mám pocit, že RT6N1 vyrábělo ČKD (alespoň si to tak pamatuju na čumáku )
tx- Počet příspěvků : 316
Bodů : 338
Reputace : 0
Datum registrace : 23. 10. 10
Re: O vlacích (a jiné dopravě)
Irwain: Tak jsem si tu Tatru vygooglila a podobná (možná stejná) šalina jezdí někdy z Osové (takže buď 6 nebo 8 ). A dneska jsem s ní jela z Konečňáku na Hlavas (takže 12 nebo 13). Každopádně tyto vídávám v Brně často.
Nejčastěji jezdí ale ty Škoda 13T, jestli se nepletu. Podle vzhledu určitě. Helenka je Škoda 13T . Tyhle šaliny mi vyhovují, je tam dost místa a díky tomu, že sedadla nejsou kožená, tak to s člověkem nelítá ze strany na stranu, když sedí v té uličce se sedačkami kolmo k trase.
Nejčastěji jezdí ale ty Škoda 13T, jestli se nepletu. Podle vzhledu určitě. Helenka je Škoda 13T . Tyhle šaliny mi vyhovují, je tam dost místa a díky tomu, že sedadla nejsou kožená, tak to s člověkem nelítá ze strany na stranu, když sedí v té uličce se sedačkami kolmo k trase.
Re: O vlacích (a jiné dopravě)
Kolikokoli: já zase obdivuju, když někdo zná nazpaměť všechny železniční stanice v republice...
Irwain Nornoss: Úplně náhodou jsem se s RT6N1 zrovna dneska jednu zastávku svezl. Jezdí téměř výhradně na lince 3. Jakžtakž provozuschopné jsou 3 ze 4 vozů, jedna je už ve stálém provozu, momentálně jezdí druhá v testovacím provozu a třetí nevím proč stojí, takže je docela těžké na ně narazit. Byl to první vyrobený typ nízkopodlažní tramvaje u nás, jezdily tady někdy v 97. ale byly hodně poruchové, pak zkrachoval výrobce ČKD, takže skoro 10 let stály a teprve nedávno se je pokusil dopravní podnik znovu zprovoznit, muselo to dát hodně práce (byly po těch letech v hrozném stavu), ale vypadá to, že by mohly jezdit.
A neboj staré oboustranné KT8 se kupovat určitě nebudou, už se dávno nevyrábí (a jak jsem psal, ČKD zkrachovalo).
Co se týká prodlužování šalin, tak to v Brně prý moc už nejde protože na to prý nejsou přizpůsobené vozovny (v Medlánkách max. 30 metrů, což je délka poršete a KT8. 40m souprava 2xVarioLF2 se dá rozpojit.)
Kolikokoli: kterou Tatru?
Irwain Nornoss: Úplně náhodou jsem se s RT6N1 zrovna dneska jednu zastávku svezl. Jezdí téměř výhradně na lince 3. Jakžtakž provozuschopné jsou 3 ze 4 vozů, jedna je už ve stálém provozu, momentálně jezdí druhá v testovacím provozu a třetí nevím proč stojí, takže je docela těžké na ně narazit. Byl to první vyrobený typ nízkopodlažní tramvaje u nás, jezdily tady někdy v 97. ale byly hodně poruchové, pak zkrachoval výrobce ČKD, takže skoro 10 let stály a teprve nedávno se je pokusil dopravní podnik znovu zprovoznit, muselo to dát hodně práce (byly po těch letech v hrozném stavu), ale vypadá to, že by mohly jezdit.
A neboj staré oboustranné KT8 se kupovat určitě nebudou, už se dávno nevyrábí (a jak jsem psal, ČKD zkrachovalo).
Co se týká prodlužování šalin, tak to v Brně prý moc už nejde protože na to prý nejsou přizpůsobené vozovny (v Medlánkách max. 30 metrů, což je délka poršete a KT8. 40m souprava 2xVarioLF2 se dá rozpojit.)
Kolikokoli: kterou Tatru?
Naposledy upravil NoMouse dne Fri 29 Apr 2011, 19:58, celkově upraveno 1 krát
NoMouse- Znamení :
Pohlaví :
Počet příspěvků : 2539
Bodů : 2592
Reputace : 27
Datum registrace : 29. 09. 09
Věk : 34
Místo : B ▏R ▍N ▋O ▉
Re: O vlacích (a jiné dopravě)
tx napsal:Koli: Já znám jenom ty pražské, to není zas takový problém (teda pokud se člověk nechce hrabat ve speciálním označování například rekonstruovaných tramvají ). V Praze nám jezdí rekonstruované i původní T3 (klasické kulaté), T6 (podobná jako T3, ale je hranatá), rekonstruované i původní KT8D5 (stará hranatá kloubová, oboustranná), 14T (Porsche) a 15T (ForCity). A jeden čas tu jezdilo pár tramvají RT6N1(?), ale ty se nějak neosvědčily, takže byly vyřazeny.
Jen by mě zajímalo, jak dlouhá je plánovaná životnost těch rekonstruovaných KT8D5. Jsou to jediné oboustranné tramvaje v Praze a ačkoliv všechny konečné už jsou zde smyčky, tak se při rekonstrukcích ta oboustrannost využije, protože se může udělat provizorní konečná tak, že jen přejede na druhou kolej a jede pak zpět (v poslední době to využili např. na Letné nebo u Anděla). Jo, kdyby místo 14T pořídili tu 19T, tak to mělo alespoň nějaký smysl.
edit: Irwain: Mám pocit, že RT6N1 vyrábělo ČKD (alespoň si to tak pamatuju na čumáku )
No, Praze by ty oboustranný pomohly, to je fakt. Pamatuju si jak jeden kamarád komentoval tu rekonstrukci na Andělu. Btw, jsou to kolejový vozidla, mají extrémní výhodu v dlouhé životnosti.
Ony byly RT6N1 a RT6N2, oba typy ale měly smutný osud, jak jsi psal. Je to docela škoda.
Wiki píše, že to je Tatra. No, to je jedno. Hlavně, aby to jezdilo.
Irwain Nornossa- Znamení :
Pohlaví :
Počet příspěvků : 1795
Bodů : 1823
Reputace : 6
Datum registrace : 23. 04. 11
Věk : 35
Místo : Brno
Re: O vlacích (a jiné dopravě)
Už nic, tak to jsem si asi popletla. Myslela jsem tu, na kterou posílal Iwain odkaz (RT6N1).
Edit: tak nepopletla. tady a tady je důkaz, že po linkách 6 i 12 jezdí (nebo alespoň jezdila)
Edit: tak nepopletla. tady a tady je důkaz, že po linkách 6 i 12 jezdí (nebo alespoň jezdila)
Naposledy upravil Kolikokoli dne Fri 29 Apr 2011, 20:03, celkově upraveno 2 krát
Re: O vlacích (a jiné dopravě)
Kolikokoli: RT6N1 jezdí fakt jenom na trojce. edit: momentálně jezdí jenom na trojce. Takže na 12/13 jsi s ní jet dneska nemohla, obě (1802 i 1803) byly na trojce (mám své zdroje )
Irwain Nornossa, tx: Pravdu máte oba, výrobce je ČKD Tatra.
edit: jinak, koho by RT6 opravdu zajímala, tak velmi obsáhlé informace o jejich pohnutém osudu máte tady: http://www.bmhd.cz/rt6/rt6.php
Irwain Nornossa, tx: Pravdu máte oba, výrobce je ČKD Tatra.
edit: jinak, koho by RT6 opravdu zajímala, tak velmi obsáhlé informace o jejich pohnutém osudu máte tady: http://www.bmhd.cz/rt6/rt6.php
Naposledy upravil NoMouse dne Fri 29 Apr 2011, 20:08, celkově upraveno 1 krát
NoMouse- Znamení :
Pohlaví :
Počet příspěvků : 2539
Bodů : 2592
Reputace : 27
Datum registrace : 29. 09. 09
Věk : 34
Místo : B ▏R ▍N ▋O ▉
Re: O vlacích (a jiné dopravě)
Ty RT6N1 byly snad první nízkopodlažní tramvaje u nás. Ale problém byl, že byly víc v opravě než v provozu. Dlouho tu stály jen ve vozovnách, teď už je snad DP někam prodal. Jestli se je v Brně podařilo nějak zprovoznit, je to jen dobře.
tx- Počet příspěvků : 316
Bodů : 338
Reputace : 0
Datum registrace : 23. 10. 10
Strana 3 z 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Similar topics
» Smrtelné i jiné hříchy
» Britcomy a jiné sitcomy
» Nezneužitelné ovládání myslí, superhodní lidi a jiné utopie
» Britcomy a jiné sitcomy
» Nezneužitelné ovládání myslí, superhodní lidi a jiné utopie
Strana 3 z 10
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru