Šaliny a vše okolo nich
+6
Dejv92
minnie
R&omize
Kolikokoli
NoMouse
Irwain Nornossa
10 posters
Strana 12 z 15
Strana 12 z 15 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15
Re: Šaliny a vše okolo nich
Dneska byla po delší době v provozu i 1802, takže to byla 1801 nebo 1802. Pokud se nepletu, tak s 1803 snad taky nic není, nebo aspoň nic vážného, takže by se mohly konečně objevit i všechny tři.
NoMouse- Znamení :
Pohlaví :
Počet příspěvků : 2539
Bodů : 2592
Reputace : 27
Datum registrace : 29. 09. 09
Věk : 34
Místo : B ▏R ▍N ▋O ▉
Re: Šaliny a vše okolo nich
To by bylo fajn. A třeba na tom výměnném kurzu, který vždycky jezdí ráno na 1, by jezdila nějaká RT6, takže z Řečkovic n Bystrc by se člověk mohl ráno dostat s ní. I když si nedokážu představit, jak se tam běžný provoz vejde.
Irwain Nornossa- Znamení :
Pohlaví :
Počet příspěvků : 1795
Bodů : 1823
Reputace : 6
Datum registrace : 23. 04. 11
Věk : 35
Místo : Brno
Re: Šaliny a vše okolo nich
Irwaine, můžeš slavit. Neuvěřitelné se stalo skutkem a na trati jsou všechny tři RT6.
NoMouse- Znamení :
Pohlaví :
Počet příspěvků : 2539
Bodů : 2592
Reputace : 27
Datum registrace : 29. 09. 09
Věk : 34
Místo : B ▏R ▍N ▋O ▉
Re: Šaliny a vše okolo nich
Já vím, všiml jsem si, byl jsem rád.
Budu slavit, až na 1 budou jezdit jen šaliny dlouhý 45m a víc.
Budu slavit, až na 1 budou jezdit jen šaliny dlouhý 45m a víc.
Irwain Nornossa- Znamení :
Pohlaví :
Počet příspěvků : 1795
Bodů : 1823
Reputace : 6
Datum registrace : 23. 04. 11
Věk : 35
Místo : Brno
Re: Šaliny a vše okolo nich
Tohle by mohlo pár lidem přijít užitečné: http://mceza.com/tram/tablelist.php
Irwain Nornossa- Znamení :
Pohlaví :
Počet příspěvků : 1795
Bodů : 1823
Reputace : 6
Datum registrace : 23. 04. 11
Věk : 35
Místo : Brno
Re: Šaliny a vše okolo nich
Ano, o tom vím, ještě lepší je tohle: http://mhd.zolex.eu/
NoMouse- Znamení :
Pohlaví :
Počet příspěvků : 2539
Bodů : 2592
Reputace : 27
Datum registrace : 29. 09. 09
Věk : 34
Místo : B ▏R ▍N ▋O ▉
Re: Šaliny a vše okolo nich
Mně obojí funguje, chyba bude na tvém přijímači. Anebo to byl krátkodobý výpadek.
NoMouse- Znamení :
Pohlaví :
Počet příspěvků : 2539
Bodů : 2592
Reputace : 27
Datum registrace : 29. 09. 09
Věk : 34
Místo : B ▏R ▍N ▋O ▉
Re: Šaliny a vše okolo nich
Ty VOLE!!! Tohle jsem hledal MĚSÍCE!!! Wow. Díky moc. Myslím, že tohle si zaslouží i to poděkování co je tady napravo. Nepochybně nejužitečnější příspěvek tady.NoMouse napsal:Ano, o tom vím, ještě lepší je tohle: http://mhd.zolex.eu/
Irwain Nornossa- Znamení :
Pohlaví :
Počet příspěvků : 1795
Bodů : 1823
Reputace : 6
Datum registrace : 23. 04. 11
Věk : 35
Místo : Brno
Re: Šaliny a vše okolo nich
Dneska v 5. článku v 1908 jsem i přes to, že tam bylo plno lidí na 2 m slyšel, jak někomu hrají sluchátka. když tam ty lidi ještě nebyli, bylo to jako kdyby si to pustil nahlas z mobilu. A ano, i za jízdy. Všichni víme, jaký kravál 13T dělají… Neuvěřitelné.
některý lidi jsou prostě hluchý. Pak by se ale neměli snažit poslouchat hudbu.
některý lidi jsou prostě hluchý. Pak by se ale neměli snažit poslouchat hudbu.
Irwain Nornossa- Znamení :
Pohlaví :
Počet příspěvků : 1795
Bodů : 1823
Reputace : 6
Datum registrace : 23. 04. 11
Věk : 35
Místo : Brno
Re: Šaliny a vše okolo nich
Tak ono záleží na sluchátkách, některý řvou víc ven než dovnitř a pokud se dotyčný snaží přeřvat motor šaliny... Ale taky mi to vadí, teda pokud zrovna nemám taky sluchátka, takže nic neslyším. Nicméně troufám si tvrdit, že moje špunty slyšet absolutně nejsou a taky u nich nemusím nastavovat vysokou hlasitost, vzhledem k tomu, že výrazně tlumí okolní zvuky už jen tím, že si je nasadím.
NoMouse- Znamení :
Pohlaví :
Počet příspěvků : 2539
Bodů : 2592
Reputace : 27
Datum registrace : 29. 09. 09
Věk : 34
Místo : B ▏R ▍N ▋O ▉
Re: Šaliny a vše okolo nich
Jo, tak ty špunty jsou lepší, taky je používám.
Ale prostě…jeho sluchátka přeřvaly jedoucí 13T. WTF?!?!?!?! I kdyby hodně toho zvuku šlo ven, jaká hlasitost asi musela jet do jeho uší? No enormní.
Ale prostě…jeho sluchátka přeřvaly jedoucí 13T. WTF?!?!?!?! I kdyby hodně toho zvuku šlo ven, jaká hlasitost asi musela jet do jeho uší? No enormní.
Irwain Nornossa- Znamení :
Pohlaví :
Počet příspěvků : 1795
Bodů : 1823
Reputace : 6
Datum registrace : 23. 04. 11
Věk : 35
Místo : Brno
Re: Šaliny a vše okolo nich
Jo, taky mám špunty a už mám vyzkoušeno, že nikdo to neslyší (ještěže tak ). Já dneska seděla v šalině před chlapem, co komentoval každou zatáčku a všecko (sám pro sebe - "Nóó, a tady svítí zelená, že jo. A teď pojedeme a jóó, jede na červenou, svítí červená a von jede..." )
Re: Šaliny a vše okolo nich
Heh, ani neví, že se šalina neřídí barvama...
Já jsem jednou jel v trolejbuse s něčím podobným (jestli to nebyl ten stejný ), "Teď nám svítí červená a až blikne zelená, tak můžeme jet." nebo ještě lepší "Auta, to jsou takové krabice na kolech...". Nejdřív jsem myslel, že to vykládá nějakému malému děcku, ale pak jsem se podíval a on tam seděl sám.
Já jsem jednou jel v trolejbuse s něčím podobným (jestli to nebyl ten stejný ), "Teď nám svítí červená a až blikne zelená, tak můžeme jet." nebo ještě lepší "Auta, to jsou takové krabice na kolech...". Nejdřív jsem myslel, že to vykládá nějakému malému děcku, ale pak jsem se podíval a on tam seděl sám.
NoMouse- Znamení :
Pohlaví :
Počet příspěvků : 2539
Bodů : 2592
Reputace : 27
Datum registrace : 29. 09. 09
Věk : 34
Místo : B ▏R ▍N ▋O ▉
Re: Šaliny a vše okolo nich
Taký dědula to byl . Že by to byl ten samej (to s tím: "teď svítí červená a až blikne zelená, tak můžeme jet" říkal taky )
Re: Šaliny a vše okolo nich
Jojo, dědula. Myslel jsem, že to říká vnukovi. Tak to byl asi fakt on. Ale už je to teda aspoň rok nazpátek.
NoMouse- Znamení :
Pohlaví :
Počet příspěvků : 2539
Bodů : 2592
Reputace : 27
Datum registrace : 29. 09. 09
Věk : 34
Místo : B ▏R ▍N ▋O ▉
Re: Šaliny a vše okolo nich
Tyhle existence mě vždycky strašně děsí. Vyprávění o nich je dobrý, ale potkat bych to nechtěl.
Irwain Nornossa- Znamení :
Pohlaví :
Počet příspěvků : 1795
Bodů : 1823
Reputace : 6
Datum registrace : 23. 04. 11
Věk : 35
Místo : Brno
Re: Šaliny a vše okolo nich
Protože to tu nějak stojí, tak mě napadlo publikovat jeden z mých nápadů.
KT8 na 1 mi pijou krev dlouho. Prostě je tam nechci ani vidět. Jinde mi nevadí, ale na 1 jsou vždycky tak strašně narvaný, nikdy si tam člověk nesedne…
Tady je jen jediný z mnoha nápadů, jak tu situaci vyřešit.
Obrázek je trochu větší, po rozkliknutí by tam měl být zbytek.
KT8 na 1 mi pijou krev dlouho. Prostě je tam nechci ani vidět. Jinde mi nevadí, ale na 1 jsou vždycky tak strašně narvaný, nikdy si tam člověk nesedne…
Tady je jen jediný z mnoha nápadů, jak tu situaci vyřešit.
Obrázek je trochu větší, po rozkliknutí by tam měl být zbytek.
Irwain Nornossa- Znamení :
Pohlaví :
Počet příspěvků : 1795
Bodů : 1823
Reputace : 6
Datum registrace : 23. 04. 11
Věk : 35
Místo : Brno
Re: Šaliny a vše okolo nich
Ty si stěžuješ, že si nesedneš? Já se musím skoro každé ráno rvát do Poršáka na 12/13 a jsem rád když si mám kam stoupnout...Irwain Nornossa napsal:Jinde mi nevadí, ale na 1 jsou vždycky tak strašně narvaný, nikdy si tam člověk nesedne…
K obrázku: a jak máš vyřešenou tu nízkou podlahu v oblasti kloubu?
NoMouse- Znamení :
Pohlaví :
Počet příspěvků : 2539
Bodů : 2592
Reputace : 27
Datum registrace : 29. 09. 09
Věk : 34
Místo : B ▏R ▍N ▋O ▉
Re: Šaliny a vše okolo nich
Jo, jenže já nastupuju na 5. zastávce od konečný, než to vjede do města. A občas si taky není kam stoupnout.
Btw, jezdi o spoj dřív, vyhneš se jim.
Tak tam je to vcelku jasný. Nízký nejsou hnaný, otáčí se jednotlivá kola, na podvozek není moc místa. To je ale účel. Daleko vyšší poměr nízké podlahy. Střední článek je vysoký schválně, kvůli kapacitě. Měl jsem tu čest párkrát jet kompletně vysokopodlažní KT8 (když jela do vozovny) a musím říct, že to dává dojem daleko většího prostoru. Samozřejmě tam jde narvat nízkopodlažní, ale pak by to zase byla taková prolejzačka. Na druhou stranu, kdo by šel ze začátku do konce? Teda, mimo mě.
Má to teda stejný počet motorů jako klasická KT8, jen hádám, že by tam musel být vyšší výkon. Délka je jako dvojice LF2, ale troufám si říct, že by to pojalo víc lidí, protože tam není žádná mezivozová mezera. Jsou tam 2 plně nízkopodlažní klouby proto, aby to nebylo tak členité. Když dokázali udělat nízkopodlažní podvozek jen s brzdama v době RT6, jdeme tomu tak v roce 1990 (nebo kdy to bylo), což už je 22 (!!!) let, tak hádám, že dneska nebude tak strašný problém udělat nehnaný podvozek v kloubu, co je nízký, jen s brzdama.
Zachovávám samozřejmě obousměrnost. I když na 1 asi není potřeba. Ale tohle změnit, to je asi už jen detail.
Každopádně, kdyby tohle přijelo na zastávku, tak nastupim a vystupuju až na konečné. Taky by to musle být docela pěkný pohled ze zadu, vidět všechny ty články a klouby před sebou, a jak by se to pak kroutilo v zatáčkách.
Btw, jezdi o spoj dřív, vyhneš se jim.
Tak tam je to vcelku jasný. Nízký nejsou hnaný, otáčí se jednotlivá kola, na podvozek není moc místa. To je ale účel. Daleko vyšší poměr nízké podlahy. Střední článek je vysoký schválně, kvůli kapacitě. Měl jsem tu čest párkrát jet kompletně vysokopodlažní KT8 (když jela do vozovny) a musím říct, že to dává dojem daleko většího prostoru. Samozřejmě tam jde narvat nízkopodlažní, ale pak by to zase byla taková prolejzačka. Na druhou stranu, kdo by šel ze začátku do konce? Teda, mimo mě.
Má to teda stejný počet motorů jako klasická KT8, jen hádám, že by tam musel být vyšší výkon. Délka je jako dvojice LF2, ale troufám si říct, že by to pojalo víc lidí, protože tam není žádná mezivozová mezera. Jsou tam 2 plně nízkopodlažní klouby proto, aby to nebylo tak členité. Když dokázali udělat nízkopodlažní podvozek jen s brzdama v době RT6, jdeme tomu tak v roce 1990 (nebo kdy to bylo), což už je 22 (!!!) let, tak hádám, že dneska nebude tak strašný problém udělat nehnaný podvozek v kloubu, co je nízký, jen s brzdama.
Zachovávám samozřejmě obousměrnost. I když na 1 asi není potřeba. Ale tohle změnit, to je asi už jen detail.
Každopádně, kdyby tohle přijelo na zastávku, tak nastupim a vystupuju až na konečné. Taky by to musle být docela pěkný pohled ze zadu, vidět všechny ty články a klouby před sebou, a jak by se to pak kroutilo v zatáčkách.
Irwain Nornossa- Znamení :
Pohlaví :
Počet příspěvků : 1795
Bodů : 1823
Reputace : 6
Datum registrace : 23. 04. 11
Věk : 35
Místo : Brno
Re: Šaliny a vše okolo nich
To bych musel mít pevně daný, kterým spojem jezdím... Navíc někdy jedu na osmou, někdy na devátou, někdy na desátou... A na cestu zpátky si už vůbec nevyberu čím pojedu. To mimochodem nastupuju třetí zastávku od konečné a v některých časech se to taky dost slušně zaplní, rozhodně tak, že si nesednu.Irwain Nornossa napsal:Btw, jezdi o spoj dřív, vyhneš se jim.
Otáčí se jednotlivá kola? To si nějak nedokážu představit, nebo jak to myslíš?Irwain Nornossa napsal:Tak tam je to vcelku jasný. Nízký nejsou hnaný, otáčí se jednotlivá kola,
Zajímavé, na mě to působí přesně obráceně. V nízkopodlažním článku je velký prostor (ten dojem ještě umocňuje vysoký strop) a ve vysokopodlažním je kvůli sedačkám a schodům jen úzký průchod...Irwain Nornossa napsal:Měl jsem tu čest párkrát jet kompletně vysokopodlažní KT8 (když jela do vozovny) a musím říct, že to dává dojem daleko většího prostoru.
Jo, musel bys na to postavit novou vozovnu.Irwain Nornossa napsal:Délka je jako dvojice LF2, ale troufám si říct, že by to pojalo víc lidí, protože tam není žádná mezivozová mezera.
No ale to je sakramenstký rozdíl právě proto, že v RT6 je to neotočný podvozek bez náprav pod jedním článkem, zatímco u KT8 máš podvozek na kterém jsou posazeny sousední články. Ten podvozek tam potřebuješ, nestačí tam narvat kola s brzdama. A udělat podvozek v kloubu tak, aby zůstala nízká podlaha je dost velký problém, se kterým se de facto vypořádala jen 15T a to ještě za cenu úzkého průchodu (pravda, tam je to hnané). A ještě VarioLF2+ má jen mírné zvýšení, ale i tam je potřeba použít speciální podvozek (nápravy ale zůstaly), takže se to ani nedá brát jako rekonstrukce a musí se to kupovat jako nový vůz.Irwain Nornossa napsal:Když dokázali udělat nízkopodlažní podvozek jen s brzdama v době RT6, jdeme tomu tak v roce 1990 (nebo kdy to bylo), což už je 22 (!!!) let, tak hádám, že dneska nebude tak strašný problém udělat nehnaný podvozek v kloubu, co je nízký, jen s brzdama.
Takže bys musel vyvinout zcela nový typ otočného podvozku (pokud bys chtěl opravdu rovnou podlahu, tak by kola nesměly být na společné ose, ale ukotvené každé zvlášť jako u 15T, to je možná to cos myslel. To je ale dost náročné řešení, zvlášť když jsi limitovaný tím, že to musí "pasovat" do stávající tramvaje.), který by se hodil pro 28 let konstrukčně starou tramvaj, u které bys musel navíc totálně změnit konstrukci v oblasti toho kloubu.* To už je lepší koupit nový vůz.
*To se dělo třeba u K3R-N (a pořád to nebyl zdaleka takový zásah jako navrhuješ ty) a jsou s tím problémy dodnes.
No, takže co jsem tím chtěl říct, je to krásná představa, takhle namalované to vypadá pěkně a možná i reálně, ale jinak je to kategorie sci-fi.
NoMouse- Znamení :
Pohlaví :
Počet příspěvků : 2539
Bodů : 2592
Reputace : 27
Datum registrace : 29. 09. 09
Věk : 34
Místo : B ▏R ▍N ▋O ▉
Re: Šaliny a vše okolo nich
Červinkova? Nebo Skácelova? Ono totiž na technologickým parku nastupuje plno studentu, technické muzeum je v klidu, ale na Červinkové jde další objemná parta. Na Skácelové si už nikdo nesedne a občas je problém prodrat se ke dveřím. A takhle to jede do města. Takže pokud chceš, tak jeď na konečnou, je to kousek, tam přestup na opačný směr, a sedneš si. :-)NoMouse napsal:To bych musel mít pevně daný, kterým spojem jezdím... Navíc někdy jedu na osmou, někdy na devátou, někdy na desátou... A na cestu zpátky si už vůbec nevyberu čím pojedu. To mimochodem nastupuju třetí zastávku od konečné a v některých časech se to taky dost slušně zaplní, rozhodně tak, že si nesednu.
15T to takhle má. Tak mě napadlo to takhle taky udělat. Teda, už dřív, nezávisle na 15T. Přemýšlel jsem na tom kdysi u návrhů, když jsem ještě nevěděl, jak to je v 15T.NoMouse napsal:Otáčí se jednotlivá kola? To si nějak nedokážu představit, nebo jak to myslíš?
Ale jo, to jo, jenže kdo si může sednout na strop? V tom nízkém jsou ty schody, zábradlí, atd., takže tam to rozděluje…NoMouse napsal:Zajímavé, na mě to působí přesně obráceně. V nízkopodlažním článku je velký prostor (ten dojem ještě umocňuje vysoký strop) a ve vysokopodlažním je kvůli sedačkám a schodům jen úzký průchod...
Prý se nějaká má stavět, takže… Sice za dlouho… A stejně, kdo by takhle rekonstruoval KT8? To je takový zásah, že raději koupí novou.NoMouse napsal:Jo, musel bys na to postavit novou vozovnu.
No mohlo by se to dát brát jako rekonstrukce. S tím, že by tam toho bylo předěláno fakt spousta, vyrobeno plno nového. A ano, vím, že to je rozdíl oproti RT6. Chtěl jsem ale říct, že tenkrát to zvládli, 15T to taky má, tak proto udělat to nějak podobně, ale nemít tam motory, takže by to bylo jednodušší. Nebyl by tam tak moc zúžený průchod, a pokud by to bylo trochu výš, napojeno šikmým nájezdem do kloubu, tak se taky nic neděje.NoMouse napsal:No ale to je sakramenstký rozdíl právě proto, že v RT6 je to neotočný podvozek bez náprav pod jedním článkem, zatímco u KT8 máš podvozek na kterém jsou posazeny sousední články. Ten podvozek tam potřebuješ, nestačí tam narvat kola s brzdama. A udělat podvozek v kloubu tak, aby zůstala nízká podlaha je dost velký problém, se kterým se de facto vypořádala jen 15T a to ještě za cenu úzkého průchodu (pravda, tam je to hnané). A ještě VarioLF2+ má jen mírné zvýšení, ale i tam je potřeba použít speciální podvozek (nápravy ale zůstaly), takže se to ani nedá brát jako rekonstrukce a musí se to kupovat jako nový vůz.
Jj, to je přesně to, co jsem myslel. He? Proč je tma takový limit? Tohle jsem nevěděl. Jo, to jo, uznávám, že je lepší koupit novou šalinu. Však tohle je jen taková moje fantazie. Vždycky když vidím KT8, tak si říkám, jak fajn by bylo tohle.NoMouse napsal:Takže bys musel vyvinout zcela nový typ otočného podvozku (pokud bys chtěl opravdu rovnou podlahu, tak by kola nesměly být na společné ose, ale ukotvené každé zvlášť jako u 15T, to je možná to cos myslel. To je ale dost náročné řešení, zvlášť když jsi limitovaný tím, že to musí "pasovat" do stávající tramvaje.), který by se hodil pro 28 let konstrukčně starou tramvaj, u které bys musel navíc totálně změnit konstrukci v oblasti toho kloubu.* To už je lepší koupit nový vůz.
Vím, mají s tím problémy. Ale K3R je jedna z mých nejoblíbenějších. Jsou pěkně tichý…NoMouse napsal:*To se dělo třeba u K3R-N (a pořád to nebyl zdaleka takový zásah jako navrhuješ ty) a jsou s tím problémy dodnes.
Však já vím, fakt to neberu jako něco, co by se mohlo udělat.NoMouse napsal:No, takže co jsem tím chtěl říct, je to krásná představa, takhle namalované to vypadá pěkně a možná i reálně, ale jinak je to kategorie sci-fi.
Když jsme u toho, toho sci-fi mám u sebe víc. Můžu někam uploadnout…
Irwain Nornossa- Znamení :
Pohlaví :
Počet příspěvků : 1795
Bodů : 1823
Reputace : 6
Datum registrace : 23. 04. 11
Věk : 35
Místo : Brno
Re: Šaliny a vše okolo nich
Jo, Červinkova. Však právě, nastupuje tam asi tak polovina lidí z celého FSI a FEKTU, plus lidi z té integrované střední školy, plus lidi z Purkyňových kolejí. Nádhera. A ráno tam zase všichni vystupují, to se pak těch 200-250 lidí nebo kolik ta šalina pojme vyvalí do silnice, pak se ten útvar chodců roztáhne na pár stovek metrů a pochoduje směrem na FSI. A jak se přejde lávka, tak je tam silnice co vede k firmám a ty auta tam musí strašně dlouho čekat, než se tohle přes ten přechod dostane. Občas se někdo slituje a nechá ty auta projet.Irwain Nornossa napsal:Červinkova? Nebo Skácelova? Ono totiž na technologickým parku nastupuje plno studentu, technické muzeum je v klidu, ale na Červinkové jde další objemná parta.
Když nad tím tak přemýšlím, tak je to v tomhle smyslu asi nejvytíženější zastávka na celé trase linek 12 i 13.
Tak to já se zas radši dopravím co nejrychleji i za cenu toho že se budu mačkat, než bych jezdil zbytečně 2 zastávky tam a zpátky.Irwain Nornossa napsal:Takže pokud chceš, tak jeď na konečnou, je to kousek, tam přestup na opačný směr, a sedneš si. :-)
A když zrovna jede 53, tak se s ní svezu na Slovaňák a tam přesednu na 32, to tak narvané nebývá. V opačném směru je toto spojení nepoužitelné, jak jsem se přesvědčil, protože 53 ráno směrem na fakultu může nacpanosti šalin na 12/13 úspěšně konkurovat, s tím, že na Slovaňáku už se tam opravdu nedá dostat.
Tak to jo, pokud to měla být čirá fantazie tak jo. Akorát taková fantazie moc nevyřeší problémy s kapacitou na páteřních linkách.Irwain Nornossa napsal:A stejně, kdo by takhle rekonstruoval KT8? To je takový zásah, že raději koupí novou.
...
Však já vím, fakt to neberu jako něco, co by se mohlo udělat.
...
Jo, to jo, uznávám, že je lepší koupit novou šalinu. Však tohle je jen taková moje fantazie. Vždycky když vidím KT8, tak si říkám, jak fajn by bylo tohle.
...
Když jsme u toho, toho sci-fi mám u sebe víc. Můžu někam uploadnout…
Něcos už myslím někdy uploadoval, nebo máš něco nového?
Co, jaký limit? Ne, myslel jsem tím, že je rozdíl, když takový podvozek vyvíjíš pro novou tramvaj (15T) a když ho vyvíjíš pro rekonstrukci stávajícího typu, kde, jak jistě uznáš, máš daleko menší manévrovací prostor, pokud nechceš opravdu totálně předělávat celou konstrukci tramvaje.Irwain Nornossa napsal:Jj, to je přesně to, co jsem myslel. He? Proč je tma takový limit? Tohle jsem nevěděl.
NoMouse- Znamení :
Pohlaví :
Počet příspěvků : 2539
Bodů : 2592
Reputace : 27
Datum registrace : 29. 09. 09
Věk : 34
Místo : B ▏R ▍N ▋O ▉
Strana 12 z 15 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15
Strana 12 z 15
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru