Šaliny a vše okolo nich
+6
Dejv92
minnie
R&omize
Kolikokoli
NoMouse
Irwain Nornossa
10 posters
Strana 5 z 15
Strana 5 z 15 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 15
Re: Šaliny a vše okolo nich
oni se tu oběví moderní šaliny... ale moderní v dnešní době a oběví se tu za 20 let...
Dejv92- Znamení :
Pohlaví :
Počet příspěvků : 235
Bodů : 242
Reputace : 3
Datum registrace : 19. 01. 10
Věk : 32
Místo : Sobotovice
Re: Šaliny a vše okolo nich
Asi tak.
Prostě zaostalost tenhle stát. I to Maďarsko pitomý má Combina…
Prostě zaostalost tenhle stát. I to Maďarsko pitomý má Combina…
Irwain Nornossa- Znamení :
Pohlaví :
Počet příspěvků : 1795
Bodů : 1823
Reputace : 6
Datum registrace : 23. 04. 11
Věk : 35
Místo : Brno
Re: Šaliny a vše okolo nich
Cožeto obě ví?Dejv92 napsal:oni se tu oběví moderní šaliny... ale moderní v dnešní době a oběví se tu za 20 let...
Ale tak, kdyby se tu objevila 15T, tak ta je 100% nízkopodlažní, je to jedna z nejmodernějších šalin i v rámci konkurence a hlavně v Praze (stejně tak v Brně) jsou tak specifické nároky na provoz (nekvalitní koleje, klikaté tratě, místy obrovské stoupání... ideálně pak všechno dohromady ), že žádná ze současných konkurenčních tramvají není oproti 15T vůbec vyhovující... Akorát je kvůli tomu taky dost drahá, no.
NoMouse- Znamení :
Pohlaví :
Počet příspěvků : 2539
Bodů : 2592
Reputace : 27
Datum registrace : 29. 09. 09
Věk : 34
Místo : B ▏R ▍N ▋O ▉
Re: Šaliny a vše okolo nich
tak ať spraví koleje... stejně jednou budou muset (a nebo budou muset postavit metro což by bylo v Brně fuj)
Dejv92- Znamení :
Pohlaví :
Počet příspěvků : 235
Bodů : 242
Reputace : 3
Datum registrace : 19. 01. 10
Věk : 32
Místo : Sobotovice
Re: Šaliny a vše okolo nich
Jo, to je fakt. V Praze by měli přestat tunleovat a korumpovat, a dát se do opravy kolejí. A pořádné. I u nás, v Brně. Tady by hlavně měli nové koleje postavit, propojit ty linie.
No, ale jde mi o tohle. OK, čeští výrobci, teď teda Škodovka z Plzně má 15T. Povedený, jak tak koukám. Dobře, ještě tu jsou asi Varia od Pragoimexu. Velmi zdařilé rekonstrukce, mohlo by jich být víc. Jenže… Siemens má Combino Supra, 100% nízkopodlažní, typ NF12B Má 54 metrů a je to nejdelší šalina na světě. O tohle mi jde. O to, jak jsou ti naši maličcí oproti těm zahraničním.
Sakra, jednou se tím ( https://www.youtube.com/watch?v=a76YdKxMJUs ) fakt chci projet.
No, ale jde mi o tohle. OK, čeští výrobci, teď teda Škodovka z Plzně má 15T. Povedený, jak tak koukám. Dobře, ještě tu jsou asi Varia od Pragoimexu. Velmi zdařilé rekonstrukce, mohlo by jich být víc. Jenže… Siemens má Combino Supra, 100% nízkopodlažní, typ NF12B Má 54 metrů a je to nejdelší šalina na světě. O tohle mi jde. O to, jak jsou ti naši maličcí oproti těm zahraničním.
Sakra, jednou se tím ( https://www.youtube.com/watch?v=a76YdKxMJUs ) fakt chci projet.
Irwain Nornossa- Znamení :
Pohlaví :
Počet příspěvků : 1795
Bodů : 1823
Reputace : 6
Datum registrace : 23. 04. 11
Věk : 35
Místo : Brno
Re: Šaliny a vše okolo nich
u nás je problém s DÚ ten by možná ani takouto šalinu neschválil a navíc by byl problém na spoustě zastávek takže kdyby se našla 1 linka na které by mohli jezdit tak by to bylo moc
Dejv92- Znamení :
Pohlaví :
Počet příspěvků : 235
Bodů : 242
Reputace : 3
Datum registrace : 19. 01. 10
Věk : 32
Místo : Sobotovice
Re: Šaliny a vše okolo nich
a jak, vy chytráci? opravují pořád, ale musí nechat objízdné trasy a než se dostanou z jednoho konce na druhý, můžou začít znova..
minnie- Znamení :
Pohlaví :
Počet příspěvků : 1443
Bodů : 1512
Reputace : 23
Datum registrace : 08. 10. 10
Věk : 36
Místo : Leuven, BE
Re: Šaliny a vše okolo nich
Tak jasně, že ne. Jasně, že by se jim to tady nelíbilo, když už se dvojicí LF2 měli problém. A to mají jen 45 metrů. A když se člověk koukne, jakou mají kapacitu, tak rázem zjistí, že ani na 1. by to Combino nebylo potřeba.
Jak opravit koleje? Ze začátku vzít hodně lidí. Rozdělit je do 4 směn, po 6 hodinách, pracovat 24 hodin denně. Ať je to co nejrychleji. Vytipovat nejhorší úseky, a opravit jednu kolej, pak druhou. Jít dál.
Hotovo. Vyřešeno. Japonským stylem. Žádný nekonečný mluvení o problému, ale činnost. A proč Japonský styl? Po těch katastrofách měli za 6 dní opravenou dálnici. U nás se něco stalo na D5 u Plzně a po 2 týdnech se opravovat ani nezačalo, ale hlavně, že se všichni tahali o peníze. jak je vidět, tak takhle to asi doopravdy nejde. Musí se dělat. O peníze se mohou tahat paralelně/potom, ale nikomu doopravdy nepomůže, když se o tom bude mluvit, a nic se neudělá.
Navíc je nezaměstnanost. V Praze by se určitě našlo plno dělníků, i na krátkodobější práce. Ano, chvíli by to bylo nepříjemné, a pořádně, opravovalo by se prakticky všude. Pointa je v tom, že chvíli a všude. Pak by byl zase klid. A pokud by si lidi stěžovali, tak bych se jich akorát zeptal, jestli chtějí mít rozmlácený koleje, nebo jestli chtějí, aby se na nich dalo i jezdit. Pokud chtějí rozmlácený, tak bych jim prodal kus kolejnice domů. Nějaké zničené, fakt moc. A pokud ne, tak bych jim řekl, že právě o to se snažím. Hotovo, vyřešeno. Je to jednoznačně veřejně prospěšné.
Jak opravit koleje? Ze začátku vzít hodně lidí. Rozdělit je do 4 směn, po 6 hodinách, pracovat 24 hodin denně. Ať je to co nejrychleji. Vytipovat nejhorší úseky, a opravit jednu kolej, pak druhou. Jít dál.
Hotovo. Vyřešeno. Japonským stylem. Žádný nekonečný mluvení o problému, ale činnost. A proč Japonský styl? Po těch katastrofách měli za 6 dní opravenou dálnici. U nás se něco stalo na D5 u Plzně a po 2 týdnech se opravovat ani nezačalo, ale hlavně, že se všichni tahali o peníze. jak je vidět, tak takhle to asi doopravdy nejde. Musí se dělat. O peníze se mohou tahat paralelně/potom, ale nikomu doopravdy nepomůže, když se o tom bude mluvit, a nic se neudělá.
Navíc je nezaměstnanost. V Praze by se určitě našlo plno dělníků, i na krátkodobější práce. Ano, chvíli by to bylo nepříjemné, a pořádně, opravovalo by se prakticky všude. Pointa je v tom, že chvíli a všude. Pak by byl zase klid. A pokud by si lidi stěžovali, tak bych se jich akorát zeptal, jestli chtějí mít rozmlácený koleje, nebo jestli chtějí, aby se na nich dalo i jezdit. Pokud chtějí rozmlácený, tak bych jim prodal kus kolejnice domů. Nějaké zničené, fakt moc. A pokud ne, tak bych jim řekl, že právě o to se snažím. Hotovo, vyřešeno. Je to jednoznačně veřejně prospěšné.
Irwain Nornossa- Znamení :
Pohlaví :
Počet příspěvků : 1795
Bodů : 1823
Reputace : 6
Datum registrace : 23. 04. 11
Věk : 35
Místo : Brno
Re: Šaliny a vše okolo nich
tak zaprvé - v praze je přezaměstnanost, nikoliv nezaměstnanost.
zadruhé - nemůžeš odstavit všechny úseky, které potřebují opravu. troufnu si říct, že to by byl kolaps. i kdyby to bylo jen na pár hodin denně.. v praze narozdíl od brna jezdí tramvaje 24 hodin denně. jasně, přes noc by se bez nich asi dalo dočasně obejít, ale to zase musíš dodržovat hlukovou hladinu a oprava kolejí není zrovna tichá záležitost.. a věř tomu nebo ne, po vymlácených kolejích se pořád dá jezdit a lidi radši přežijou trochu drncání, hlavně když se dostanou včas kam potřebují
zadruhé - nemůžeš odstavit všechny úseky, které potřebují opravu. troufnu si říct, že to by byl kolaps. i kdyby to bylo jen na pár hodin denně.. v praze narozdíl od brna jezdí tramvaje 24 hodin denně. jasně, přes noc by se bez nich asi dalo dočasně obejít, ale to zase musíš dodržovat hlukovou hladinu a oprava kolejí není zrovna tichá záležitost.. a věř tomu nebo ne, po vymlácených kolejích se pořád dá jezdit a lidi radši přežijou trochu drncání, hlavně když se dostanou včas kam potřebují
minnie- Znamení :
Pohlaví :
Počet příspěvků : 1443
Bodů : 1512
Reputace : 23
Datum registrace : 08. 10. 10
Věk : 36
Místo : Leuven, BE
Re: Šaliny a vše okolo nich
Přezaměstnanost? Eh? Definuj…
OK, v noci by se možná nemuselo dělat. A nebylo by to tak, že by se ty úseky odstavily. Pouze by tam byla jediná kolej. Někde náhradní busy.
Ale hlavně něco dělat.
Jo? Jezdí raději po vymlácených kolejích? To asi moc nemyslí dopředu, protože jednou ty koleje prostě zmizí pod kolama. A co pak?
OK, v noci by se možná nemuselo dělat. A nebylo by to tak, že by se ty úseky odstavily. Pouze by tam byla jediná kolej. Někde náhradní busy.
Ale hlavně něco dělat.
Jo? Jezdí raději po vymlácených kolejích? To asi moc nemyslí dopředu, protože jednou ty koleje prostě zmizí pod kolama. A co pak?
Irwain Nornossa- Znamení :
Pohlaví :
Počet příspěvků : 1795
Bodů : 1823
Reputace : 6
Datum registrace : 23. 04. 11
Věk : 35
Místo : Brno
Re: Šaliny a vše okolo nich
přezaměstnanost, tedy míra nezaměstnanosti je pod přirozenou mírou nezaměstnanosti. přirozená míra nezaměstnanosti vyjadřuje migraci (přechodná nezaměstnanost při změně povolání, při stěhování, absolventi..).
jak říkám, opravuje se.. v rámci možností.. přes prázdniny bude rozkopaná půlka prahy.. opravuje se tam kde to hoří.. ano, látá se to horkou jehlou, ale co jiného se dá dělat.. nedokážu odhadnout, kolik je tu kilometrů tratí, ale bude to hodně..
nevím, jestli jde dost dobře opravovat jenom jednu kolej, jsou dost blízko k sobě na to aby to bylo bezpečné.. navíc ve špičce by asi bylo míjení tramvají na jedné koleji docela organizačně náročné.. kdyžtak mě vyveď z omylu.. ale kdyby to bylo takhle jednoduché, tak to tak asi funguje..
jak říkám, opravuje se.. v rámci možností.. přes prázdniny bude rozkopaná půlka prahy.. opravuje se tam kde to hoří.. ano, látá se to horkou jehlou, ale co jiného se dá dělat.. nedokážu odhadnout, kolik je tu kilometrů tratí, ale bude to hodně..
nevím, jestli jde dost dobře opravovat jenom jednu kolej, jsou dost blízko k sobě na to aby to bylo bezpečné.. navíc ve špičce by asi bylo míjení tramvají na jedné koleji docela organizačně náročné.. kdyžtak mě vyveď z omylu.. ale kdyby to bylo takhle jednoduché, tak to tak asi funguje..
minnie- Znamení :
Pohlaví :
Počet příspěvků : 1443
Bodů : 1512
Reputace : 23
Datum registrace : 08. 10. 10
Věk : 36
Místo : Leuven, BE
Re: Šaliny a vše okolo nich
minnie: No v Brně se občas opravovává jenom jedna kolej a šaliny se míjí na té druhé. Ale dá se tak spravovat jenom krátký úsek a i tak je to samozřejmě zdržení. Ale jde to. A v noci by to asi moc nešlo ani v Brně - jak říkáš, kvůli hluku.
Irwain: to Combino má právě pevné podvozky, které byly tak kritizované u 13/14T - ničí oblouky, je jich míň, tím pádem větší zatížení na nápravu -> ještě větší ničení kolejí, atd. atd...
Irwain: to Combino má právě pevné podvozky, které byly tak kritizované u 13/14T - ničí oblouky, je jich míň, tím pádem větší zatížení na nápravu -> ještě větší ničení kolejí, atd. atd...
NoMouse- Znamení :
Pohlaví :
Počet příspěvků : 2539
Bodů : 2592
Reputace : 27
Datum registrace : 29. 09. 09
Věk : 34
Místo : B ▏R ▍N ▋O ▉
Re: Šaliny a vše okolo nich
No, tak na otočné podvozky posadit 7 článkové 12T, nebo 5ti 15T.
Irwain Nornossa- Znamení :
Pohlaví :
Počet příspěvků : 1795
Bodů : 1823
Reputace : 6
Datum registrace : 23. 04. 11
Věk : 35
Místo : Brno
Re: Šaliny a vše okolo nich
12T má být co?
NoMouse- Znamení :
Pohlaví :
Počet příspěvků : 2539
Bodů : 2592
Reputace : 27
Datum registrace : 29. 09. 09
Věk : 34
Místo : B ▏R ▍N ▋O ▉
Re: Šaliny a vše okolo nich
Mně se zase dneska zdálo, že Dejv92 řídil RT6S, a jel s ní po schodech nějakého baráku asi do 8. patra, kde ty schody končily.
A vůbec jsem měl plno děsivých snů.
A vůbec jsem měl plno děsivých snů.
Irwain Nornossa- Znamení :
Pohlaví :
Počet příspěvků : 1795
Bodů : 1823
Reputace : 6
Datum registrace : 23. 04. 11
Věk : 35
Místo : Brno
Re: Šaliny a vše okolo nich
sakra... viděl mě ještě někdo? no nic asi ji budu muset vrátit zpátky do Liberce
Dejv92- Znamení :
Pohlaví :
Počet příspěvků : 235
Bodů : 242
Reputace : 3
Datum registrace : 19. 01. 10
Věk : 32
Místo : Sobotovice
Re: Šaliny a vše okolo nich
Mně se akorát před pár dny zdálo o nějaké šílené výluce, že šaliny asi tak do poloviny směrů vůbec nejezdily a tam kde jezdily, tak jely asi 4x za den a ještě úplně jinam, než kam by běžně jely. A já jsem se snažil dostat do školy. Místo 15 minut to trvalo několik hodin. Jenom se divím, že mě nenapadlo jet na kole...
NoMouse- Znamení :
Pohlaví :
Počet příspěvků : 2539
Bodů : 2592
Reputace : 27
Datum registrace : 29. 09. 09
Věk : 34
Místo : B ▏R ▍N ▋O ▉
Re: Šaliny a vše okolo nich
i pěšky by to bylo rychlejší ne?
btw: dneska v rovnosti byl článek o šalinách... kolik chyb sem tam našel...
btw: dneska v rovnosti byl článek o šalinách... kolik chyb sem tam našel...
Dejv92- Znamení :
Pohlaví :
Počet příspěvků : 235
Bodů : 242
Reputace : 3
Datum registrace : 19. 01. 10
Věk : 32
Místo : Sobotovice
Re: Šaliny a vše okolo nich
Dejv92: Jo, myslím, že jo, nějaké sousedce se to tam nelíbilo. Dělalo to hluk, jak jsi jel nahoru po těch schodech. A ty zatáčky jsi točil taky docela dobře.
Btw, do Liberce jí nevracej, dej jí do Medlánencký vozovny, ať to zprovozní.
NoMouse: Ježiši… Nechtěl bych. To jsou sny, tohle…
Dejv92: Link na článek… Pěšky, to zase podle toho, jak je to daleko, třeba já kdybych teď chtěl jít na hlavňák, tak to mám asi 6 km městem, a to by se mi fakt nechtělo.
Btw, do Liberce jí nevracej, dej jí do Medlánencký vozovny, ať to zprovozní.
NoMouse: Ježiši… Nechtěl bych. To jsou sny, tohle…
Dejv92: Link na článek… Pěšky, to zase podle toho, jak je to daleko, třeba já kdybych teď chtěl jít na hlavňák, tak to mám asi 6 km městem, a to by se mi fakt nechtělo.
Irwain Nornossa- Znamení :
Pohlaví :
Počet příspěvků : 1795
Bodů : 1823
Reputace : 6
Datum registrace : 23. 04. 11
Věk : 35
Místo : Brno
Re: Šaliny a vše okolo nich
noviny sem jen tak letmo prošerl a našel sem více chyb (jako celkově) článek o šalinách s nepřesnostmi opravdu vedl http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/brno-doplaci-na-pestrost-tramvaji-20110708.html
Dejv92- Znamení :
Pohlaví :
Počet příspěvků : 235
Bodů : 242
Reputace : 3
Datum registrace : 19. 01. 10
Věk : 32
Místo : Sobotovice
Re: Šaliny a vše okolo nich
jojo, to už jsem si četl, i na bmhd to rozebírají, třeba ty 3 kusy RT6 jezdící do roku 2008 jsou docela do očí bijící...
Určitě. Ony jsou to tak 3 km, na kole jsem tam vlastně stejně rychle jak šalinou.Dejv92 napsal:i pěšky by to bylo rychlejší ne?
NoMouse- Znamení :
Pohlaví :
Počet příspěvků : 2539
Bodů : 2592
Reputace : 27
Datum registrace : 29. 09. 09
Věk : 34
Místo : B ▏R ▍N ▋O ▉
Re: Šaliny a vše okolo nich
Tak jsem se na to koukl. Pestrost podle mě zvyšuje atraktivitu a přitahuje magory na šaliny
Špatný počet RT6N1 bych snad i prominul, vzhledem k tomu, v jakém stavu je 1804.
Jinak, komentáře tam jsou na docela dobré úrovni.
Špatný počet RT6N1 bych snad i prominul, vzhledem k tomu, v jakém stavu je 1804.
Jinak, komentáře tam jsou na docela dobré úrovni.
Irwain Nornossa- Znamení :
Pohlaví :
Počet příspěvků : 1795
Bodů : 1823
Reputace : 6
Datum registrace : 23. 04. 11
Věk : 35
Místo : Brno
Re: Šaliny a vše okolo nich
jo komenty jsou jakštakš ale i tak už jsem opravoval... (počet 13T)
Dejv92- Znamení :
Pohlaví :
Počet příspěvků : 235
Bodů : 242
Reputace : 3
Datum registrace : 19. 01. 10
Věk : 32
Místo : Sobotovice
Re: Šaliny a vše okolo nich
Btw, za chvíli se jdu projet jedinou provozní K3R.
Irwain Nornossa- Znamení :
Pohlaví :
Počet příspěvků : 1795
Bodů : 1823
Reputace : 6
Datum registrace : 23. 04. 11
Věk : 35
Místo : Brno
Re: Šaliny a vše okolo nich
1751? taky bych to někdy chtěl vyzkoušet, nedáme někdy zase sraz
Dejv92- Znamení :
Pohlaví :
Počet příspěvků : 235
Bodů : 242
Reputace : 3
Datum registrace : 19. 01. 10
Věk : 32
Místo : Sobotovice
Strana 5 z 15 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 15
Strana 5 z 15
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru